Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Μωρουδίστικο δωράκι! 

Ξεφεύγουμε λίγο...εώς πολύ θα έλεγα απο τα συνηθισμένα θέματα αλλα είναι κάτι που με ενθουσίασε και θέλω να το μοιραστώ.
Έχετε ακούσει ποτέ για το Baby Diaper Cake???
Πρόκειται για μια 2πατη ή 3πατη ''τούρτα'' φτιαγμένη κυρίως απο πάννες αλλά και διάφορα μωρουδίστικα αξεσουάρ!Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο You Tube που είναι κατατοπιστικότατα για την κατασκευή της.
Αν περιμένετε τον ερχομό ενος μωρού όπως εγώ ...όχι δικό μου καλέ η κουμπάρα μου βασικά περιμένει.... το Baby Diaper Cake είναι καταπληκτικό δωράκι και  φτιαγμένο απο τα χεράκια σας.Αν πάλι θέλετε να φτιάξετε την ''τούρτα'' απο πάννες για ένα μωράκι που δεν είναι νεογέννητο αλλα λίγο μεγαλύτερο χρησιμοποιείται για την κατασκευή της τα ίδια πάνω κάτω πραγματάκια και ανάλογο μέγεθος πάννες.
Εγω χρησιμοποιήσα :
  1. 55 πάννες
  2. Σκουφάκι-γαντάκια-καλτσακια Winnie
  3. Ολόσωμο φορμάκι Winnie
  4. 1 κουβερτούλα
  5. 9 μικρές πετσετούλες
  6. 1 πιπίλα
  7. 1 μπιμπερό
  8. 3 κουδουνίστρες
  9. 1 αρκουδάκι
  10. 1 σαλιάρα Winnie 
Όλα τα παραπάνω τα προμηθεύτηκα απο τα Jumbo.Συνολικό κόστος ''τούρτας''   =40Ε

2 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΑΚΙ!!ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΕΝΗ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΗΔΗ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ!ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ROSSIEBEAUTY.BLOGSPOT.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ηθελα να ανεβασεις ενα και για κοριτσι... η εστω να κανεις μια προταση !! ευχαριστω πολυ .... τελειο το blog σου ... συνεχησε ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή