Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

estee lauder michael kors very hollywood
Syoss Absolute Oil
Άχρηστες αγορές....πεταμένα λεφτά!!!

Μάσκαρα Clinique high lenghts
Όλες μας έχουμε αγοράσει προϊόντα που τελικά όχι απλά δεν άξιζαν τα λεφτά τους αλλά ούτε 1Ε!Έχω κάνει μια πρόχειρη λίστα με τα δικά μου άχρηστα προϊόντα..μερικά από τα οποία δυστυχώς τα χρυσοπλήρωσα!Ας ξεκινήσω με την Radiant μία διάφανη-ανύπαρκτη βάση που την χρησιμοποίησα 2-3 φορές και δεν έβλεπα καμία διαφορά είτε την χρησιμοποιούσα είτε όχι.--Το κραγιόν της Εstee που ήτανε και συλλεκτικό πανάθεμα το...δεν αφήνει κανένα απολύτως χρώμα σαν να φοράς liposan και το μπλε κιόλας.----Το λάδι μαλλιών της Syoss που έχει απαίσια μυρωδιά, αφήνει κιτρινίλα και τα βαραίνει υπερβολικά τα μαλλιά.---Η μάσκαρα της Clinique  high  length ..σαν να μην φοράω μάσκαρα ένα πράγμα.---ααααα ναι τώρα ας μιλήσουμε για τα kitten  beauty τα δάκρυα ομορφιάς....απλά δεν έχω λόγια...απλά χαζομάρα μου που τα αγόρασα.---Βαφή φρυδιών Refecto  Oil χρώμα ανοιχτό καστανό, δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη της!---schwarzkopf heat protection spray κοκαλώνει τόοοοσο το μαλλί λές και είναι λάκ..με αποτέλεσμα να μην μπορείς να δώσεις στο μαλλί την μορφή που θές!
Radiant Matt FinishTransparent base 
Kitten Beauty ''Δάκρυα Ομορφιάς''
Βαφή φρυδιών Refecto Oil
schwarzkopf heat protection spray .

4 σχόλια:

  1. Γεια σου Σοφία, χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το μπλογκ σου, δες αν θέλεις και το δικό μου. Πολύ χρήσιμο ποστ, έχω μόνο τη βάση της Radiant και με έχει βολέψει είναι η αλήθεια. Νομίζω ότι κρατάει περισσότερο το foundation χωρίς να γυαλίζει. Αυτά τα δάκρυα ομορφιάς ήθελα να τα δοκιμάσω κι εγώ γιατί φοράω φακούς επαφής αλλά μάλλον θα το αφήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα τη high lenghts την ειχα αγορασει ευτυχως μολις 10 € γιατι και εμενα δε μου αρεσει ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ομως!εκτοτε δνε αγοραζω με τιποτα χωρις δειγμα!

    http://sissisplace.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδα στη διαφήμιση το λάδακι μαλλίων το καινούριο Syoss Absolute oil το οποίο έχει μέσα και αντλία! Το λατρεύω και το αγαπάω πολύ! Κι επίσης θα αγοράσω ένα spray κατά της φθοράς Gliss Total repair Heat protection spray της Schwarzkopf! Και είναι τέλειο! Τα λατρεύω και τα δυο αυτά προϊόντα που θα αγοράσω από κάποιο μαγαζί καλλυντικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή