Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Παπούτσια..ρούχα..καλλυντικά...

Μετά από πολύυυυ καιρό απουσίας ....είμαι και πάλι εδώ!

Έκανα κάποιες αγορές τελευταία που τις χάρηκα πάρα πολύ!!! Ήθελα να τις μοιραστώ...

Μπλούζα oversize από BSB στα 39ε.Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε ακριβούτσικη αλλά τέλος πάντων.Είναι μαύρη με δαντέλα στην πλάτη και στην αρχή του μανικιού με χρυσά τρούκς....(αν λέγονται έτσι).

XXL ρουζ σε 4 αποχρώσεις εξίσου ενδιαφέρουσες! Το αγόρασα από το Τιτάν το γνωστό πλέον μαγαζάκι στο Αιγάλεω με 1 ε. Και το είδα σε ένα από τα αγαπημένα μου πλέον κανάλια στο YouTube της Anastasia Wall .

Ένα τέεεεεελειο και πάμφθηνο eyeliner από E bay. Το βρήκα τυχαία και είπα να το δοκιμάσω μιάς και η τιμή του είναι στο 1.5ε μόνο. Μόλις το δοκίμασα το λάτρεψα...βασικά το βουρτσάκι του.Είναι αδιάβροχο και με διάρκεια.Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε! Το link είναι το εξής: http://www.ebay.com/itm/Cute-Make-Up-1PCS-Doll-Japanese-Black-Waterproof-Liquid-Eyeliner-Smudge-Proof-/170898495193?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Eyeliner_PP&hash=item27ca5816d9

Ingrid cosmetics, No2

Amy's cosmetics, No4

Luyici, No4
Τα 3 παραπάνω είδη τα αγόρασα από τα Hondos ...πολύ οικονομικά δηλαδή άντε να είχε το καθένα 2,5 ε κι άμα. Με μεγάλη μου έκπληξη είχανε πολύ καλή απόδοση ειδικά οι σκιές.

Επιτέλους πήρα Slippers shoes κι εγώ! Την συγκεκριμένη κατηγορία παπουτσιών την έχω λατρέψει. Τα παραπάνω τα αγόρασα από Zara 26ε και απλά...τα έχω αγαπήσει!

Αρβυλάκια....πόσο μου αρέσουνε!!!Θα τα φορέσω σίγουρα με φόρεμα μέχρι το γόνατο , με σορτσάκι και κολάν.
Exe 29e.

H 'n' M στα 5e.Μου άρεσε πάρα πολύ η μυρωδιά και παραδόξως έχει διάρκεια.Είχα και το αντίστοιχο body lotion etc...

Hondos Center περίπου στα 2e.Vera Valenti..νουμεράκι δεν γράφει...

Εssence, eyeshadow No55 Shripm me up Summer, Hondos

Πινέλο Venus,  για το make-up.Συνθετική τρίχα.Μου άρεσε πολύ.3.5e.Έκθεση Περιστερίου.

 

5 σχόλια:

  1. To blog sou einai poly endiaferon,m aresei poly,eimai to neo sou melos sto blogloving kai sto gfc.Seyxaristw poly gia to sxolio soy!!soy eyxomai kalh ebdomadaxxx!
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία μποτάκια!Μεγιά σου όλα! :)
    http://marcisbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου!!Καλοφόρετα και καλές δημιουργίες με το μακιγιάζ!
    Η έκθεση του Περιστερίου ήταν αυτή που έλεγε μόνο για επαγγελματίες?
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. eyxaristw poly!nai h ekthesh einai mono gia epaggl.kai tvra 3-5 Noemvri ginetai terastia ekthesh sthn paiania poy exw entypwsh oti einai mono gia epagg.alla kane ena kopo kai rwta gia sigoura!

      Διαγραφή