Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Facial Spa...  by Yellow Rose

 Μία στο τόσο ...Σ/Κ δηλαδή που δουλεύω λιγότερες ώρες, κάνω καθαρισμό προσώπου.Έχω επιλέξει αυτό το διάστημα να χρησιμοποιώ τα προϊόντα της Yellow Rose και είμαι αρκετά ικανοποιημένη.
Η διαδικασία είναι η εξής:
  • Εμποτίζουμε 2 βαμβάκια με λοσιόν και τα  τοποθετούμε κάτω από τα κάτω βλέφαρα.Με γαλάκτωμα και μπατονέτα καθαρίζουμε πάνω και κάτω βλεφαρίδες αν υπάρχει σκιά και ντεμακιγιάζ χειλιών.
 
(Τονωτική και απαλυντική λοσιόν Αζουλενίου με βιταμίνη Ε για ξηρά και ευαίσθητα δέρματα χωρίς αλκοόλη.)
  •  Βάζουμε γαλάκτωμα στα 5 σημεία του προσώπου και κάνουμε κυκλικές ανοδικές κινήσεις.
  • Αφαιρούμε το γαλάκτωμα και στην συνέχεια περνάμε λοσιόν.
(Γαλάκτωμα καθαρισμού με εκχυλίσματα μπανάνας και παπάγιας, ειδικά μελετημένο να καθαρίζει σε βάθος όλα τα δέρματα.)
  •  Απλώνουμε το Peeling σε όλο το πρόσωπο εκτός από μάτια και χείλη, το αφήνουμε 3-4 λεπτά να ''τραβήξει'' λίγο και με κυκλικές κινήσεις εφαρμόζουμε.Το αφαιρούμε με λοσιόν.
  • Βάζουμε την μάσκα και την αφήνουμε 15-20 λεπτά να στεγνώσει. 
(Peeling Scrub με εκχυλίσματα χαμομηλιού και αλλαντοίνη.Απαλλάσσει την επιδερμίδα από τα νεκρά κύτταρα βοηθώντας την να ανανεώνεται ταχύτερα.)






(Μάσκα προσώπου με Καροτίνη και εκχυλίσματα καρότου πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.Περιέχει επίσης βιταμίνες Ε, Α ,Λεκιθίνη, Σορβιτόλη, φυτικά έλαια και Καολίνη.)
  •  Με νεράκι υγροποιούμε την μάσκα και αφαιρούμε καλά.Απλώνουμε λίγη ποσότητα ενυδατική κρέμα.
(Κρέμα ημέρας ενυδατική για μικτά και λιπαρά δέρματα.Περιέχει αλόη, αλλαντοίνη, εκχυλίσματα αγγουριού, βιταμίνες Ε και Α, υαλουρονικό Οξύ και φυτικές Πρωτεΐνες Σίτου.)



6 σχόλια:

  1. Είναι τέλεια αυτά τα προιόντα! Εγώ έχω τη μ´ασκα του άργιλου!!! Φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποια στιγμή πρέπει να κάνω και εγώ αυτήν την ρουτίνα μου αλλά που χρόνος :)
    Ωραίο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο post! Κάπως ετσι είναι και η δικη μου διαδιακασία περιποίησης προσώπου!Τα προιοντα της συγκεκριμενης εταιρειας απο που τα προμηθεύτηκες?Μου φαίνονται πολύ καλά απο τα συστατικά πόυ αναφερεις!
    Είμαι νεο μελος στο blog σου και θα χαιρομουν να τα λεγαμε και στο δικο μου.
    Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Love Yellow Rose products.
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    Happy blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. egw ta pairnw synithws apo tis ektheseis alla mporeis na vreis shmeia pwlisis edw: http://www.yellowrose.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για τα συγκεκριμένα προ'ι'όντα απο κορίτσια που ασχολούνται με το μακιγιάζ και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη σειρά.Στα συν είναι και η προσιτή τιμή της κάτι πολύ σημαντικό στις μέρες μας!
    θα περάσω και μια βόλτα απο το site που μας προτείνεις να δω τα προ'ι'όντα και τα σημεία πώλησης τους..
    φιλάκια
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή