Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Hair Time!
Η αλήθεια είναι ότι τα μαλλιά μου ''τραβάνε'' τα πάνδεινα... κάθε μήνα ντεκαπάζ...καθε τρίτη εβδομάδα βαφή και σχεδόν καθημερινά πρέσα και ότι άλλο υπάρχει.Δεν το συζητώ..κάνω φιλότιμη προσπάθεια για να μείνω φαλακρή!
Εμπνευσμένη από ανάρτησης της Χριστινούλας είπα κι εγώ να παραθέσω τα προϊόντα που κρατάνε τα μαλλάκια μου ακόμα στην θέση τους, ενυδατωμένα , απαλά και ενίοτε λαμπερά...  παρά στη ταλαιπωρία που τα υποβάλλω!
Conditioner Cream, Kay-Rinse (Δάφνης 

Hair Treatment, Hollywood Beauty (E-Bay)
Μάσκα αναδόμησης με μετάξι, Bioshev (έκθεση Ομορφιάς)
Conditioner Ομορφιάς, Elvive
Heat Protection spray,  (Hontos Center)
Fluid Crystals, Kay Pro (Δάφνης)
Heat Protect, Dove (Hondos Center)
  • Την ενυδατική κρέμα Kay Rinse την δοκίμασα σε μια φίλη μου και απλά δεν το πίστευα, ειδίκα μετά απο ντεκαπάζ που μόλις είχα κάνει! Έτσι την αγόρασα κι εγώ απο το κατάστημα Δάφνη...στα 11 ευρώ τα 1000ml. Την βάζω στα μαλλιά ενα τεταρτάκι πρίν λουστώ!
  • Castor Oil...έχω δεί τόόόσα σχόλια σχετικά με αυτό σε ξένα blogs που πείστικα να το αγοράσω! Τελικά καλά έκανα γιατί έχω δεί αποτελέσματα .Συνήθως βάζω στις άκρες μετά απο ίσιωμα..σαν κερί.Το αγόρασα απο E-Bay  γύρω στα 9 ευρώ και είναι τέτοιο το προιόν (σαν βαζελίνη) που θα βάζουνε και τα εγγόνια μου.
  • Μάσκα Bioshev ...μάσκα αναδόμησης με μετάξι... Την είχα βρεί πολύ φτηνή ...5 ευρώ τα 1000ml  στο Φεστιβάλ Ομορφιάς που μας πέρασε...και δεν είναι κάτι εξωπραγματικό κάνει την δουλειά της..
  • Conditioner Elvive ....το κλασσικό conditioner όπως το ξέρουμε...δωράκι απο την συνάντηση των Greek Beauty Bloggers !!!
  • Heat Protection Dove και Schwarzkopf  ...πρίν στεγνώσω ή ισιώσω τα μαλλιά μου τα ψεκάζω με ένα απο τα δύο προιόντα..ανάμεσα στα δύο προτιμώ το Dove.
  • Fluid Crystals της Kay Pro...κόστισε 9 ευρώ απο Δάφνη. Υγροί κρυστάλλοι για γυαλάδα,  ενυδατώνει τις άκρες και τις δυναμώνει.Το βάζω πρίν χτενιστώ μετά το λούσιμο!



4 σχόλια:

  1. Κι εμένα τα μαλλιά μου είναι πολύυυ ταλαιπωρημένα ειδικά από τις συχνές βαφές...Πρέπει κι εγώ να κάνω μια βόλτα απο τον Δάφνη το συντομότερο...Ωραίο το post σου!!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχουμε το ίδιο heat protector(το gliss εννοώ)
    Καλό είναι ντάξει δεν μπορώ να πω..την δουλειά του θέλω να πιστεύω ότι την κάνει!:P
    παρεμπιπτόντως τα μαλλιά σου είναι τέλεια!!!
    Έχεις βραβείο http://wwwlabellavitacom.blogspot.com/2012/03/and-oscar-goes-tome.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω τα ιδια αντιμετωπίζω..Αλλά μου αρέσει πολύ η πρώτη μάσκα που πρότεινες απο το Δάφνη..θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε!
    Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ εγώ πρόσφατα αναγκάστηκα να τα κόψω καρέ γιατί τα είχα ταλαιπωρήσει τόσο που καταστράφηκαν. Το heat protector της Dove θα το δοκιμάσω! Thanks!

    http://glykoparamithenia.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή