Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Μόδα μέν....κακή δέ!!! Vol. 1
Διάφορα πραγματάκια που μας τα πλασάρανε ώς ''μοδάτα'' και πολλές απο εμάς ενδώσαμε...κακώς βέβαια γιατί κατα την γνώμη είναι ......αντιαισθητικά..!
Κόσμημα γραβάτα...απλά το σιχαίνομαι...Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν έχω φορέσει ποτέ μου!

Διχτυωτά γάντια!Τα είδαμε σε όλα τα χρώματα που υπάρχουνε....δεν τα χώνεψα ποτέ!

Ζώνη αλυσιδένια....ντρέπομαι....είχα κι εγώ στην εφηβία μου.....τώρα της βλέπω και απορρώ...
Τζίν φούστες με κορέλια πάνω...δηλαδή έλεος!

Εσπαντρίγιες....μάλιστα!Καταρχήν τί όνομα είναι αυτό??και κατα δεύτερον όσο κακόγουστο παπούτσι μπορεί να δημιουργηθεί!!!
Για μεγάλη περίοδο είχε γίνει έκρηξη με τζίν σαλοπέτες..όλες είχαμε απο μία!!!
 Δίπατα μη πώ και τρίπατα παπούτσια DownTown...όσο και να παρακαλούσα την μανα μου γονατιστή να μου πάρει, πάντα άκουγα το ίδιο..''Ξέχασε το!Είσαι στην ανάπτυξη θα σου δημιουργήσουνε πρόβλημα στη μέση''...Σ'ευχαριστω μανούλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου